יום חמישי, 3 בפברואר 2011

4) המוזיאון לתרבויות אסיה - Asian Civilisations Museum

המוזיאון שוכן בבניין נאו-פלדיאני מרשים בשם Empress Place, על גדתו של נהר סינגפור, ומציג, כפי שמעיד שמו, את תרבויותיהם של עמי אסיה ושבטיה, מהמזרח התיכון ועד יפן, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לאותן קבוצות אתניות שבנו את סינגפור.

המיצגים כאן עשירים מאוד וכוללים שכיות חמדה של ממש, כמו תלבושות מסורתיות, פסלי זהב ותכשיטים עתיקים, ספרי דת היסטוריים, עבודות יד מרהיבות ומה לא... יש גם מיצגים אינטראקטיביים ומסכי נגיעה אשר הופכים את הביקור במוזיאון למעניין יותר, בעיקר עבור "הצעירים" שבחבורה...

פתוח כל יום בשעות 19 – 9 (ביום ו' עד 21 וביום ב' בשעות 19 – 13 בלבד) והכניסה כרוכה בתשלום.

סיורים מודרכים באנגלית (ללא תשלום נוסף) נערכים כל יום – לחצו כאן למידע נוסף

למידע נוסף – בקרו באתר המוזיאון

איך מגיעים ? המוזיאון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת התחתית Raffles Place : לוקחים את יציאה H לBonham Street הקטנטן, פונים ימינה וכעבור כמה צעדים מגיעים אל קו המים, שם פונים שוב ימינה ואז שמאלה לגשר Cavenagh Bridge ההיסטורי, עליו חוצים את הנהר ומגיעים ישר לפתח המוזיאון.

אפשר גם להגיע בהליכה של כמה דקות מתחנת הרכבת התחתית של City Hall : מיציאה B שמאלה ל North Bridge Road, שוב שמאלה ל Coleman וימינה ל St. Andrew. בקצה פונים שמאלה ומיד ימינה לסמטת Old Parliament Lane ומשם שמאלה ל Empress Place, שם נמצאת הכניסה למוזיאון.

מ Clarke Quay: הולכים לאורך נהר סינגפור (כאשר הנהר מימינכם) עד שמגיעים למוזיאון ואפשר גם להגיע עם אחת מסירות הנהר (Water Taxi).

לאן ממשיכים ? המוזיאון לתרבויות אסיה שוכן במרחק של כמה דקות הליכה מהאתרים שלאורך נהר סינגפור, כמו גם מהאתרים של "האזור הקולוניאלי" (אתר "הנחיתה" של סר ראפלז, פסל ה Merlion, תיאטרון ויקטוריה, טיילת Esplanade Park, מרכז התרבות של סינגפור : Esplanade – Theatres on the Bay, בית הפרלמנט ההיסטורי ובית האמנויות, בניין בית המשפט העליון, Fullerton Hotel, הרציפים Boat Quay ו Clarke Quay ועוד...)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה