יום חמישי, 3 בפברואר 2011

84) הגנים הסיניים והגנים היפאניים

הגנים, השוכנים על איים בלב אגם ג'ורונג שבמערבה של סינגפור ונקראים גם Jurong Gardens מהווים, ללא ספק, את אחת מהפינות היפות בעיר.

הם הוקמו בשנות השבעים על ידי פרופסור Yuen-chen Yu מטאיוואן, המתמחה באדריכלות נוף סינית, תוך שימוש בסגנונות גינון סיניים שונים ובעיקר בסגנון המלכותי, אשר אפיין את ארמונות הקיסר בפקינג ומלבד דשאים מטופחים וגינון מסוגנן, תוכלו לראות בהם פגודות יפהפיות, גשרי אבן סיניים, ביתני פביליון ושפע של פסלים מסורתיים... החל מגיבורים סיניים כמו קונפוציוס ועד לחיות הזודיאק...

על האי השני שוכן "הגן היפאני" הקטן יותר ובו, כפי שניתן לשער, שולטים סגנונות גינון ומוטיבים ארכיטקטוניים מארץ השמש העולה, כולל מנורות גינה מאבן, ביתנים יפאניים ועוד.

בתוך הגנים ישנן כמה אטרקציות אשר שווה להקדיש להן תשומת לב מיוחדת: הבולטת שביניהן היא "מוזיאון הצבים" הקטן (The Live Turtle & Tortoise Museum) בו תוכלו לצפות באוסף של צבים נדירים מכל גדלים והסוגים... חלקם נראים ממש כמו מפלצות פרהיסטוריות קטנות שאך זה נמלטו מפארק היורה...

המוזיאון פתוח כל יום בשעות 18 -9 והכניסה אליו כרוכה בתשלום. פרטים נוספים תוכלו לקבל באתר האינטרנט שלהם


עוד אטרקציה מומלצת, השוכנת לא הרחק משם, היא "גינת הבונסאי" (Bonsai Garden), בה מוצגים לראווה כאלפיים עצי בונסאי מרהיבים, רובם מסין. במקום נמצאים, דרך קבע, מומחים המעבירים סדנאות קצרות ומעניקים למבקרים "טיפים" כיצד נכון לטפח את העצים הננסיים .

גם הכניסה ל"גינת הבונסאי" כרוכה בתשלום קטן.

מלבד מוזיאון הצבים וגינת הבונסאי פתוחים הגנים לקהל הרחב כל יום, כל היום והכניסה אליהם חופשית.

איך מגיעים ? הכניסה לגנים נמצאת במרחק 3 – 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית MRT-Chinese Garden

לאן ממשיכים ? למרכז המדע (Singapore Science Centre), ל Snow City (מסלולי החלקה על שלג בתוך אולם סגור) וכמובן לפארק הציפורים Jurong Bird Park.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה