יום חמישי, 3 בפברואר 2011

54) שופינג ב Chinatown : תחליף אותנטי למותגים הבינלאומיים של Orchard Road ו Marina.

אם נקעה נפשכם משיטוט אינסופי במרכזי הקניות הנוצצים של Orchard Road ו Marina ואתם מחפשים תחליף מעט עממי יותר לחנויות הרשת הבינלאומיות, כדאי לכם לשוטט בין מרכזי הקניות לאורכו של רחוב New Bridge Road, על גבול צ'יינהטאון, שם תוכלו למצוא לא מעט חנויות המוכרות מוצרים סיניים, כולל עבודות יד יפות, בגדים, אבזרי אופנה ועוד...

ארבעת מרכזי הקניות ה"שווים" מקובצים כולם מסביב לתחנת הרכבת התחתית MRT-Chinatown, מה שהופך את ההגעה אליהם לפשוטה בתכלית ומאפשר לשלב את הביקור בהם עם טיול בצ'יינהטאון הסמוכה.

Chinatown Point, מרכז הקניות המודרני של צ'יינהטאון, ידוע בעיקר בזכות "המרכז לעבודות יד של סינגפור" (Singapore Handicraft Centre), השוכן ב Podium B של הקניון ומציע מגוון עצום של עבודות יד אותנטיות ממדינות האזור, כולל עתיקות. מרכז הקניות נמצא על הפינה של New Bridge ו Upper Cross ויש אליו גישה ישירה מתחנת MRT-Chinatown.

בדיוק ממול, מצדו השני של רחוב New Bridge Road, שוכן People's Park Centre המציע לקונים שש קומות של חנויות ובעיקר בגדים ומוצרי אלקטרוניקה לא יקרים, כמו גם מזכרות ועבודות יד. במקום יש גם כמה בתי אוכל עממיים לא רעים וגם אליו קיימת גישה ישירה מתחנת הרכבת התחתית.


מצדו השני של People's Park Centre, על הפינה של Upper Cross נמצא בניין היסטורי בן ארבע קומות, בו שוכנת חנות כלבו סינית בשם Yue Hwa Chinese Products, הקיימת מזה עשרות שנים ומוכרת את כל מה שסין יכולה להציע... החל מתרופות טבעיות, ממרחים ושיקויים, דרך עבודות יד וחפצי אמנות ועד בגדים, תיקים, כלי פורצלן ומה לא... פתוח כל יום בשעות 21 – 11 (עד 22 בשבת).

עוד כמה צעדים לאורכו של New Bridge Road (שנקרא Eu Tong Sen בצד זה) יביאו אתכם לבניין ענק ומכוער למדי בצבע חרדל, המזכיר מעט את הבנייה הקומוניסטית של שנות החמישים, ובקומותיו התחתונות שוכן מרכז הקניות People's Park Complex המציע למבקרים בו מגוון חנויות לא יקרות המוכרות הכול, החל מעבודות יד סיניות, דרך מוצרי חשמל ועד לאופנה ואקססוריז... במקום יש גם Food court לא רע, עם כמה מסעדות עממיות טובות וזולות.

איך מגיעים ? תחנת הרכבת התחתית של Chinatown מספקת, כאמור, גישה ישירה למרכזי הקניות. מי שנמצא כבר בצ'יינהטאון יכול פשוט לעבור מעל הכביש מ Pagoda Street ל People's Park Complex.

לאן ממשיכים ? לרחובות השוק הקטנים של צ'יינהטאון, ל Pagoda Street ו"מרכז המורשת של צ'יינהטאון", למקדש Sri Mariamman Temple ומסגד Masjid Jamae, למקדש ומוזיאון Buddha Tooth Relic


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה