יום חמישי, 3 בפברואר 2011

50) מקדש ומוזיאון Buddha Tooth Relic

מבנה סיני אדום ומרשים מתנוסס מעל South Bridge Road, ממש בסמוך לפינה של Smith Street ובמרחק הליכה קצרצר מרחובות השוק התיירותיים של מרכז צ'יינהטאון. זהו "המקדש והמוזיאון לשרידי השיניים של בודהא" (Buddha Tooth Relic Temple and Museum), הבנוי בסגנון הארכיטקטוני של שושלת Tang. המבנה נבנה בתחילת שנות האלפיים כדי לשמש משכן של כבוד לשרידים של שיניו של בודהא, אשר התגלו כעשרים שנה קודם לכן בבורמה.

הרבה כסף ומחשבה הושקעו במקום והתוצאות מדברות בעד עצמן... מקדש יפהפה ולצידו מוזיאון קטן ומעניין בו מוצגים מאות פריטים בודהיסטיים היסטוריים

מתחם המקדש פתוח כל יום, משבע בבוקר עד שבע בערב, והכניסה אליו חופשית. בשעות 12 – 9 ו 18 – 15 אפשר לצפות גם במקדש הזהב המהודר בו מונחת השן הקדושה שלכבודה הוקם כל המבנה...

למידע נוסף, מומלץ לבקר באתר האינטרנט המצוין שלהם

איך מגיעים ? מתחנת הרכבת התחתית MRT-Chinatown יוצאים ל Pagoda Street והולכים עד הסוף. פונים ימינה ל South Bridge וכעבור 3 – 2 דקות תראו את המבנה מימינכם.

לאן ממשיכים ? למקדש Sri Mariamman Temple ומסגד Masjid Jamae, למרכז המורשת של צ'יינהטאון, לרחובות השוק הקטנים של צ'יינהטאון, לשוק האוכל Maxwell Road Food Centre לגלריית התכנון העירוני – Singapore City Gallery.

מחפשים דיל טוב למלון בסינגפור ? לחצו להשוואת מחירים בין אתרי ההזמנות המובילים בעולם


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה