יום חמישי, 3 בפברואר 2011

56) שופינג ברחובות הססגוניים של Little India

ברחובות הקטנים והססגוניים של Little India ניתן למצוא מגוון סחורות הודיות אותנטיות, החל מתבלינים שונים ותרופות פלא טבעיות, דרך תכשיטים זולים, ביגוד הודי, משי וכמובן... הרבה, הרבה זהב בחנויות התכשיטים והצורפים החביבות כל כך על נשות הקהילה ההודית.

Little India Arcade, על הפינה של Serangoon Road ו Campbell Lane (ממש מול הפינה של Buffalo Road), הוא מעין שוק מקורה הבנוי בתוך מקבץ של בתי shophouse ישנים ובו עשרות דוכנים המוכרים מכל טוב הודו... הלאה משם, פונים שמאלה מ Campbell Lane ל Clive Street וממנו ימינה ל Dunlop (על פינת הרחובות נמצאת Haniffa Textiles, חנות אמפוריום ידועת שם, המוכרת מבחר מוצרי לבוש הודיים ובינלאומיים, כמו גם מצלמות, שעונים, תיקים, מזוודות ומה לא , מזה כחמישים שנה). אחרי ששוטטתם על Dunlop, חוזרים עד הסוף, פונים ימינה ל Seranagoon Road, רחובה הראשי של "ליטל אינדיה" ושוב ימינה ל Upper Dickson Road, הנמתח במקביל ל Dunlop ומציע, אף הוא, מגוון של חנויות ומזללות אותנטיות.

מחפשים דיל טוב למלון בסינגפור ? לחצו להשוואת מחירים בין אתרי ההזמנות המובילים בעולם

תוך כדי שוטטות ברחובות, מומלץ גם "לנגוס" בכמה מאכלי רחוב הודיים זולים וטעימים... Komala Vilas (על Seranagoon Road, בין הפינה של Dunlop והפינה של Upper Dickson) היא "מוסד קולינארי" ידוע המגיש אוכל צמחוני טעים ופשוט במחירים השווים לכל נפש. ב Kulfi Bar שעל Upper Dickson מס' 15 תוכלו לטעום גלידות הודיות מסורתיות, תוצרת בית, הידועות בשם "קולפי" ואילו Sakunthala's Restaurant, על Dunlop מס' 151, מגישה מגוון מטעמים דרום-הודיים צמחוניים ולא צמחוניים וידועה בעיקר בזכות ה"דוסה" (Dosa) שלה, שהיא מעין קרפ דק ופריך העוטף בקרבו מילוי פיקנטי וחם.

איך מגיעים ? מתחנת הרכבת התחתית MRT-Little India יוצאים לרחוב Buffalo Street הקטן, חולפים על פני Tekka Centre ובקצה הרחוב חוצים את Seranagoon Road ונכנסים לסמטת Campbell Lane.

לאן ממשיכים ? למרכזי הקניות Mustafa Centre, למוזיאון הצעצועים של שנחאי (MoST), למקדשים ההינדיים Sri Veerama Kaliamman ו Sri Srinivasa Perumal Temple, למרכז Tekka Centre.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה