יום חמישי, 3 בפברואר 2011

20) הכנסייה הארמנית - The Armenian Church

הכנסייה הישנה ביותר בסינגפור שעדיין קיימת נבנתה ב 1835 לכבודו של אביהם הרוחני של הארמנים, הלא הוא "גרגוריוס המאיר", בתקופה בה קהילה ארמנית אמידה שגשגה בחלק זה של העולם... המבנה הבוהק בלובנו תוכנן על ידי הארכיטקט George Coleman, האחראי לכמה מן המבנים היותר יפים בסינגפור של תחילת המאה ה-19 ומשלב מוטיבים נאו-קלאסיים בריטיים, כמו העמודים האיונים והגמלונים, עם אלמנטים ארמניים מסורתיים, כמו הצריח הסימטרי, המזכיר את הצריח של קתדרלת אצ'מיאדזין בצפון ארמניה.

כדאי גם לשוטט מעט בגנים המטופחים המקיפים את הכנסייה, לפני שנכנסים...

פתוח כל יום בשעות 18 – 9 והכניסה חופשית. לפרטים נוספים, תוכלו לבקר באתר האינטרנט של הכנסייה הארמנית

איך מגיעים ? הכנסייה נמצאת על Hill Street מס' 60 (פינת Coleman):

מתחנת הרכבת התחתית MRT-City Hall: מיציאהB פונים שמאלה ל North Bridge Road ואז ימינה ל Coleman Street, שייקח אתכם ישר לכנסיה.

אפשר להגיע גם מתחנת הרכבת התחתית של Clarke Quay (מעט ארוך יותר) והאתרים שבסביבתה : מיציאה E פונים שמאלה לרחוב Eu Tong Sen, חוצים את נהר סינגפור וממשיכים ישר לאורך Hill Street, עד שרואים את הכנסייה מימין.

מהמוזיאונים : ביציאה מ"המוזיאון הלאומי" (National Museum of Singapore), פונים ימינה ל Stamford Road ושוב ימינה ל Queen Street, שהופך ל Armenian Street (עליו נמצא Peranakan Museum) ובקצה הרחוב (היכן שנמצא "מוזיאון הבולים"), פונים שמאלה ל Coleman Street ורואים את הכנסייה משמאל.

לאן ממשיכים ? תחנת מכבי האש ההיסטורית של סינגפור, נמצאת ממש מול הכנסייה ומשכנת בין כתליה מוזיאון קטן וחינמי, העשוי לעניין בעיקר את הצעירים שבחבורה (Civil Defence Heritage Gallery), מוזיאון הבולים, מוזיאון תרבות הפראנאקן (Peranakan Museum), המוזיאון הלאומי של סינגפור (National Museum of Singapore), קניון Funan Centre, בניין MICA, Clarke Quay ועוד...


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה