יום חמישי, 3 בפברואר 2011

22) מוזיאון תרבות הפראנאקאן - The Peranakan Museum

הביקור במוזיאון הנהדר הזה מומלץ במיוחד, הן מכיוון שהוא פותח צוהר לתרבות מעניינת וייחודית שהתפתחה רק בחלק זה של העולם והן מכיוון שהוא עשיר במיצגים אותנטיים, כמו לבוש וריהוט מסורתי (וגם בגלל שהוא לא יותר מידי גדול... מה שהופך את הביקור בו לחוויה נעימה גם עבור מי שסובל בדרך כלל מביקור במוזיאונים).

פראנאקאן (Peranakan) הוא מושג בשפה המלאית שפירושו הוא "ילידי המקום", כאשר הכוונה היא לבני קבוצות אתניות זרות שנולדו במלאיה והתערבבו עם האוכלוסייה המקומית ובמיוחד לאותם סינים שהיגרו למושבות הבריטיות באזור לפני כמאתיים שנים, או יותר, התחתנו עם נשים מלאיות מקומיות ויצרו קבוצה אתנית חדשה, עם תרבות ייחודית ועשירה משלה, המשלבת אלמנטים סיניים ומלאים.

המוזיאון פתוח כל יום בשעות 19 – 9 (ביום ב' 19 – 13 בלבד וביום ו' עד 21) והכניסה כרוכה בתשלום קטן
למידע נוסף, כדאי לבקר באתר האינטרנט שלהם


איך מגיעים ? מוזיאון Peranakan Museum נמצא על Armenian Street מס' 39

מתחנת הרכבת התחתית MRT-City Hall : פונים ימינה ל North Bridge Road ומיד בצומת שמאלה ל Stamford. הולכים לאורכו כמה דקות ופונים שמאלה ל Armenian Street (ממש לפני שרחוב Stamford נכנס למנהרה). כעבור דקה – שתיים תראו את המוזיאון מימין.

מתחנת הרכבת התחתית MRT- Bras Basah (ומוזיאון האמנות של סינגפור – Singapore Art Museum, הנמצא מולה): מרחוב Bras Basah פונים ימינה ל Queen Street והולכים לאורכו כמה דקות. הרחוב משנה את שמו ל Armenian לאחר שהוא חוצה את Stamford ואז תראו את המוזיאון מימינכם.

לאן ממשיכים ? מוזיאון הבולים, הכנסייה הארמנית, פארק Fort Canning Park ומוזיאון ה Battle-Box, המוזיאון הלאומי של סינגפור (National Museum of Singapore), מוזיאון האמנות של סינגפור (Singapore Art Museum), מסעדות ובילויים ב"צ'יימז" (Chijmes).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה