יום חמישי, 3 בפברואר 2011

26) Chijmes – מרכז בילויים ומסעדות השוכן במבני כנסיה קתולית ישנה

אחת מהתופעות היותר ברוכות בסינגפור היא שילובם של יזמים פרטיים בפרויקטים של שימור ושחזור, מה שפותר את הבעיה הכספית, מחזיר את המבנים המרהיבים לימי הזוהר שלהם ומעניק לסועדים ולבליינים שפע של מקומות יפים וייחודים להסתובב בהם...

את אחד ממתחמי הבילוי הפופולאריים הללו אפשר למצוא בקומפלקס "צ'יימז" ההיסטורי, בו שכנה אחת מהכנסיות הקתוליות הישנות בסינגפור. הקפלה הגותית המרשימה והמבנים המרהיבים שמסביבה משכנים כיום גלריה לאמנות ושלל מסעדות ובתי קפה, אשר רובם מציעים גם ישיבה תחת כיפת השמיים בגינה המטופחת, הצופה למזרקה... במקום נערכות גם מגוון הופעות חיות ללא תשלום, בעיקר בשבתות וימי ראשון בשעות אחר הצהריים

למידע על המסעדות והאירועים ב"צ'יימז" (Chijmes), כדי לבקר באתר האינטרנט שלהם


איך מגיעים ? המתחם נמצא על הפינה של Bras Basah Road ו Victoria Street, מרחק של כמה צעדים מתחנת הרכבת התחתית החדשה MRT-Bras Basah ו/או מ"מוזיאון האמנות".

מי שמגיע מתחנת הרכבת התחתית של City Hall יכול להמשיך מיציאה A לאורכו של רחוב Stamford (הכביש צריך להיות משמאלכם) ולפנות ימינה ברחוב השני, הלא הוא Victoria Street. כעבור כמה צעדים תראו את המתחם מימין.

לאן ממשיכים ? מוזיאון האמנות, המוזיאון הלאומי של סינגפור, מלון Raffles Hotel הקלאסי, מוזיאון הצעצועים (Mint Museum of Toys), אזור Bugis, מוזיאון הפראנאקאן, מוזיאון הבולאות, הכנסייה הארמנית ומרכז הקניות Funan DigitaLife Mall (חידושים בתחום הגאדג'טים האלקטרוניים).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה