יום חמישי, 3 בפברואר 2011

40) גלריות וחנויות לא שגרתיות ב Tanglin

בקצהו המערבי של רחוב אורצ'ארד, באזור בו הוא מתחבר עם Tanglin Road, ניתן למצוא כמה מרכזי קניות קטנים ולא שגרתיים בהם יש שפע של גלריות המתמחות בעבודות יד וחפצי אמנות עתיקים מארצות שונות באסיה. לכאן מגיעים הרבה זרים שחיים ועובדים בסינגפור והאווירה בחנויות ובבתי הקפה היא בפירוש פחות תיירותית מאשר בליבו של Orchard Road.

Tanglin Shopping Centre שוכן על Tanglin Road מס' 19, ממש ליד Orchard Parade Hotel, ומשכן בין כתליו מגוון חנויות עתיקות וגלריות המתמחות בעבודות יד ייחודיות מטיבט, לאוס, קמבודיה ועוד ארצות אקזוטיות... הלאה, עוד כמה צעדים לאורך Tanglin Road יביאו אתכם אל שורת בתי חנות בעלי מראה אנגלי טיפוסי הקרויים Tudor Court Shopping Gallery וגם בהם שוכנות חנויות מיוחדות המתמחות בחפצי אמנות ועתיקות.

מחפשים דיל טוב למלון בסינגפור ? לחצו להשוואת מחירים בין אתרי ההזמנות המובילים בעולם

Tanglin Mall שוכן בצמוד ל Tudor Court, על פינת הרחובות Grange ו Tanglin ומשרת בעיקר את הקהילה האירופאית-אוסטרלית הגדולה המתגוררת בשכונות הסמוכות. פעמיים בחודש, בסופי שבוע, נערך פה Tanglin Mall Bazaar (מעין "שוק קח-תן"), בו תוכלו לנבור בדוכנים המוכרים "שמונצעס" יד שניה ואולי למצוא גם שכיות חמדה של ממש, המצדיקות חיטוט של שעות...

איך מגיעים ? יוצאים מתחנת הרכבת התחתית MRT-Orchard, פונים שמאלה ל Orchard Road וכעבור עשר דקות הליכה תראו את Tanglin Shopping Centre משמאלכם.

מהגנים הבוטניים: יוצאים מהשער הראשי (Tanglin Gate) ומ Cluny Road פונים שמאלה ל Napier. כעבור כמה דקות הליכה (על המדרכה הימנית – כשהכביש משמאלכם), תראו את Tanglin Mall מימין.

לאן ממשיכים מכאן ? לגנים הבוטניים של סינגפור (Singapore Botanic Gardens), ל Holland Village, או למרכזי הקניות הנוצצים של Orchard Road.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה