יום חמישי, 3 בפברואר 2011

41) Singapore Botanic Gardens : גנים בוטניים וגני סחלבים מהיפים בעולם

הגנים הבוטניים של סינגפור הם מן היפים בעולם ומהווים אתר חובה של ממש עבור כל מי שצמחים, פרחים, טבע וגינון יפהפה מדברים אליו ולו במעט...

הגנים, אשר הוקמו כבר לפני יותר מ 150 שנה, משתרעים על פני שטח של למעלה משש מאות דונם ומציגים לראווה מגוון עצום של צמחים, עצים, פרחים ושיחים אשר מגיעים, ברובם, מבתי הגידול הטרופיים ביערות הגשם ההולכים ונכחדים של דרום-מזרח אסיה.

גולת הכותרת היא, ללא ספק, גן הסחלבים הלאומי (National Orchid Garden) הנמצא בלב הגנים ומטפח את אוסף הסחלבים הטרופיים העשיר בעולם, עם כאלף זנים ועוד כאלפיים "הרכבות", אך גם פינות החמד האחרות מצדיקות כמה שעות טובות של שיטוט נינוח ומענג... רצוי לקחת את הזמן ולהקדיש לגנים הבוטניים את כל חלקו הראשון של היום, החל משעת בוקר מוקדמת וקרירה, כדי ליהנות מן המקום בלי לחץ.

הגנים פתוחים כל יום מחמש לפנות בוקר ועד חצות הליל והכניסה חופשית. "גן הסחלבים הלאומי" פתוח כל יום בשעות 19 – 8:30 והכניסה אליו כרוכה בתשלום קטן.

למידע נוסף על האטרקציות השונות בשטח הגנים, שווה להעיף מבט במפה ולתכנן מעט לאן אתם רוצים ללכת ובמה אתם מעוניינים להתמקד

מי שממש רוצים לתכנן את ביקורם בגנים הבוטניים, יכולים לפתוח את הלינקים המצורפים ולראות אילו אטרקציות ונקודות עניין נמצאות בכל אחד משלושת חלקיו של הפארק : החלק הדרומי, הקרוי Tanglin Coreהחלק המרכזי (Central Core) החלק הצפוני (Bukit Timah Core)


איך מגיעים ?

תחנת הרכבת התחתית Botanic Gardens MRT Station אמורה להיפתח במהלך שנת 2011 ותספק גישה ישירה לגנים, מצדם הצפוני, אך נכון לשעת הכתיבה, נכנסים מרבית המבקרים לגנים דרך השער הראשי (Tanglin Gate), אליו ניתן להגיע בקלות עם אוטובוס מ Orchard Road :

מ Somerset Road (הרחוב המקביל ל Orchard Road, ליד תחנת הרכבת התחתית MRT-Somerset ו Phoenix-Singapore), אפשר לקחת את קו 7 ו 123 ו 174 של SBS , או 77 ו 106 של SMRT

מ Orchard Boulevard (הרחוב המקביל ל Orchard Road, ליד תחנת הרכבת התחתית MRT-Orchard), אפשר לקחת את קו 7 ו 123 ו 174 של SBS , או 77 ו 106 של SMRT

מ Scotts Road (תחנת האוטובוס הנמצאת ליד Far East Plaza, לא רחוק מהפינה של Orchard Road): אפשר לקחת את קו 105 של SBS

ממתחם Marina Bay Sands וגם מ Esplanade – Theatres, אפשר לקחת את קו 106 של SMRT


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה