יום חמישי, 3 בפברואר 2011

24) מוזיאון סינגפור - National Museum of Singapore

הגדול, הוותיק והטוב במוזיאונים של סינגפור שוכן במבנה כביר ורב רושם משנת 1882, המשלב סגנונות נאו-פלדיאניים עם רנסנס ואליו "הצטרף" לאחרונה אגף חדש הבנוי בסגנון אולטרא-מודרני, עם הרבה זכוכית וקווים נקיים... כיאות למוזיאון לאומי של עיר המשלבת ישן עם מודרני...

כפי שניתן לשער, מתמקד המוזיאון הלאומי בהיסטוריה של סינגפור, כמו גם באנשיה של העיר וחיי היומיום שלהם. האטרקציה המרכזית היא, ללא ספק, ה Singapore History Gallery, אשר בה פוסע המבקר דרך "סצנות" המשחזרות אירועים היסטוריים מתולדות סינגפור... המיצגים מאוד עשירים ואותנטיים והביקור במקום מומלץ מאוד (ורצוי להצטייד במעט סבלנות ולא "לרוץ").


בנוסף, יש במוזיאון עוד 4 גלריות הנקראות Singapore Living Galleries ומציגות אספקטים מרכזיים בתרבות הסינגפורית, כולל "אוכל", "אופנה", "צילום" ו "קולנוע"... (התערוכה העוסקת באוכל היא, לדעתי, המוצלחת מבין הארבע).

המוזיאון פתוח כל יום בשעות 18 – 10 והכניסה אליו כרוכה בתשלום (ארבעת הגלריות הקטנות נשארות פתוחות עד 20:00 ובשעתיים האחרונות הכניסה חופשית)

לפרטים נוספים, מומלץ לבקר באתר האינטרנט

איך מגיעים:

מתחנת הרכבת התחתית MRT-Bras Basah : עוברים דרך הרחבה הגדולה לכיוון בניין SMU, חוצים את Stamford Road ואתם שם.

מנהר סינגפור (Clarke Quay) הולכים על Hill Street, פונים שמאלה ל Stamford Road וכעבור 3 – 2 דקות רואים את הבניין משמאל

לאן ממשיכים ? יש הרבה מוזיאונים מעניינים בקרבת מקום (כמו מוזיאון האמנות, המוזיאון לתרבות הפראנאקאן, מוזיאון הבולאות ועוד...) ואפשר גם להגיע בקלות לפארק Fort Canning Park, או למסעדות ובתי הקפה ב"צ'יימז" (Chijmes).


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

תגובה 1:

  1. במבט ראשון התרשמתי שכדאי לבקר בו כשאגיע לסינגפור , בקרוב .
    רמי דוידי

    השבמחק