יום חמישי, 3 בפברואר 2011

61) מקדש "אלף האורות" ומקדש Leong San See Temple

שני המקדשים המיוחדים ניצבים, זה מול זה, בקצה הצפוני של רחוב Race course Road ב"ליטל אינדיה". הגדול ביניהם, Sakya Muni Buddha Gaya Temple, הינו אחד מהמקדשים הבודהיסטיים הפופולאריים ביותר בסינגפור וידוע גם בתור "מקדש אלף האורות" (Temple of 1,000 Lights), על שום אלף המנורות המקיפות את פסל בודהא האדיר שבמרכז אולם התפילה, המתנשא לגובה של חמישה עשר מטר ושוקל 300 טון. המקדש, שנבנה בשנות ה 1920 על ידי נזיר תאי, מזכיר את מקדשיה של תאילנד ומלבד פסל הבודהא העצום, יש בו עוד כמה וכמה פסלים וציורי קיר של בודהא, בגלגוליו השונים.

פתוח כל יום בשעות 16:30 – 8 והכניסה, כמובן, חופשית

מעבר לכביש ניצב מקדש טאואיסטי קטן בשם Leong San See Temple המוקדש לכבודה של Guanyin, הלא היא אלת הרחמים במסורת הסינית, הידועה גם בשם Kun Iam

למרות שהוא נראה קטן במבט ראשון, וכמעט חסר חשיבות, יש במקדש הזה עושר של פריטים אמנותיים-דתיים מקסימים, כולל פסלים, פיתוחים וכמה חפצים היסטוריים ובפירוש שווה להקדיש לו ביקור של כמה דקות, אם אתם כבר בסביבה...

פתוח בשעות 18 – 6

איך מגיעים ? מתחנת הרכבת התחתית MRT-Farrer Park : ביציאה פונים ימינה, חוצים את המדשאה ושמאלה ל Race Course Road. כעבור כמה דקות הליכה תראו את "מקדש אלף האורות" מימינכם" ואת Leong San See Temple משמאלכם.

אם אתם מגיעים מ Serangoon Road (חנות הכולבו Mustafa, או המקדש ההינדי Sri Srinivasa Perumal Temple): הולכים במעלה הרחוב (לכיוון המספרים הגבוהים יותר...), עוברים תחנת דלק של Shell (משמאלכם) וכמעט מיד אחרי פונים שמאלה לסמטה קטנטנה. בקצה הסמטה פונים שמאלה ל Race Course Road ומיד רואים את "מקדש אלף האורות" משמאל ואת המקדש הטאואיסטי הססגוני מימין.

לאן ממשיכים ? המקדש ההינדי Sri Srinivasa Perumal Temple, חנות הכולבו Mustafa Centre, מוזיאון הצעצועים של שנחאי, חוות התנינים (Singapore Crocodile Farm)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה