יום חמישי, 3 בפברואר 2011

51) שוק האוכל Maxwell Road Food Centre והצצה על העיר המתוכננת בעולם ב Singapore City Gallery

מרכז האוכל Maxwell Road Food Centre הוא, ללא ספק, אחד משווקי האוכל הטובים בסינגפור ובין דייריו ניתן למצוא את הדוכן שמתיימר להגיש את ה Singapore Chicken Rice הטוב בעיר (Tian Tian Hainanese Chicken Rice – תתכוננו לעמוד בתור...)

צמוד אליו מיתמר בניין המשרדים של ה"רשות לתכנון אורבאני של סינגפור" (URA) ובו שוכנת "הגלריה לתכנון עירוני של סינגפור" (Singapore City Gallery), בה ניתן לראות את אחד המודלים הארכיטקטוניים התלת-ממדיים הגדולים בעולם, כמו גם מצגות שונות ומשונות המראות כיצד התפתחה העיר במרוצת השנים וכיצד היא מתוכננת להראות בשנים הבאות

הגלריה פתוחה כל יום (חוץ מראשון) בשעות 17 – 9 והכניסה אליה חופשית (פעם ביום יש סיור מודרך באנגלית בתשלום). למידע נוסף רצוי לבקר באתר שלהם http://www.ura.gov.sg/gallery/


איך מגיעים ? מתחנת הרכבת התחתית MRT-Chinatown : יוצאים ל Pagoda Street והולכים עד הסוף. פונים ימינה ל South Bridge, חולפים על פני מקדש ומוזיאון Buddha Tooth Relic וכעבור כמה דקות תראו את שוק האוכל משמאלכם.

אם באתם מתחנת MRT-Tanjong Pagar : מיציאה G פנו שמאלה, חצו את הגינה הקטנה וממנה פנו ימינה ל Maxwell Road וכעבור 3 – 2 דקות תראו את הבניין של URA ואת שוק האוכל מימינכם.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה