יום חמישי, 3 בפברואר 2011

92) מידע כללי על האי "סנטוזה" (Sentosa) ודרכי הגעה

את האי Sentosa ניתן לתאר בתור ה"לה-לה-לנד" של סינגפור... כאן מרוכזים מרבית מתקני השעשועים והאטרקציות התיירותיות של העיר ואפשר להקדיש למקום יום שלם בשקט, שלא לדבר על יותר מכך... בשנים האחרונות קיבל האי הקטן חיזוק אדיר בדמות הפרויקט הגרנדיוזי של Resort World Sentosa ו Universal Studios Singapore , אשר נבנו בחלקו הצפוני והפכו אותו לאזור השעשועים המוביל באסיה וייתכן שלאחד מהמובילים בעולם.

האי מחולק למעשה לשני אזורים המנוהלים על ידי חברות שונות (למרות שקל מאוד לנוע ביניהם). מידע על Resort World Sentosa ו Universal Studios Singapore, כולל מחירי כרטיסים ו"חבילות" מיוחדות ניתן למצוא כאן ואילו מידע על כרטיסים ו"חבילות" לשאר האטרקציות של Sentosa ניתן למצוא כאן

מידע על כל אחת מהאטרקציות המרכזיות באי תוכלו למצוא בפרקים הרלוונטיים
(לרשימת האטרקציות המלאה, לחצו כאן)

איך מגיעים ל"סנטוזה" וכיצד מתניידים על האי ?

מרבית המבקרים מגיעים ל"סנטוזה" באמצעות ה Monorail (רכבת על פס אחד), היוצאת מקומה 3 של מרכז הקניות VivoCity (יש לכאן מעבר ישיר מתחנת הרכבת התחתית MRT- HarbourFront).


ה Monorail עוברת דרך תחנת Waterfront, שם נמצאים Resorts World Sentosa, הקאזינו ו Universal Studios וממשיכה לתחנת Imbiah, הנמצאת במרכז האי, סמוך למרבית האטרקציות, לפני שהיא מגיעה לתחנתה הסופית, הלא היא Beach Station שעל חופו הדרומי של האי Sentosa. היא פועלת כל יום, משבע בבוקר ועד חצות, יוצאת כל כמה דקות וגומאת את כל הדרך בפחות מעשר דקות.

כרטיס Sentosa Pass אותו ניתן לרכוש ב SG$ 3 מאפשר לכם לנסוע ב Monorail ככל שתחפצו ומכסה גם את דמי הכניסה לאי (לא כולל השימוש באטרקציות השונות).

האוטובוס הכתום (Sentosa Bus) יוצא ממסוף האוטובוסים (Interchange) הצמוד לתחנת הרכבת התחתית MRT- HarbourFront כל 10 – 20 דקות, משבע בבוקר עד 10:30 בערב (עד חצות בששי-שבת וערבי חג) ולוקח נוסעים עד לתחנת Beach Station שעל החוף ב"סנטוזה" (כשעוזבים את האי, ניתן לחזור עם האוטובוס או עם המונורייל... איך שבא לכם).

הרכבל יוצא ממגדל HarbourFront Tower 2, אליו ניתן להגיע בהליכה קצרה מתחנת הרכבת התחתית MRT- HarbourFront: יוצאים למסוף האוטובוסים ומרכז המזללות Seah Im Food Centre, הסמוכים לתחנה ומשם עולים על גשר הולכי רגל ארוך העובר מעל הכביש הראשי וממשיך עד לבניין הסמוך לתחנת הרכבל (חמש דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית).

באי "סנטוזה", מוריד הרכבל את הנוסעים ממש בלב האטרקציות, ליד ה Luge ומגדל
Sky Tower.  הרכבל פועל כל יום, מ 8:30 עד 22:00 ולמידע נוסף, כולל מחירים, תוכלו לבקר בדף הרלוונטי באתר האינטרנט

שירות אוטובוס בשם Sentosa Rider אוסף נוסעים ממרכז העיר ונוסע לאי, עם תחנות בפסגת Mount Faber, ב Universal Studios ו Resorts World Sentosa ובנקודות העניין המרכזיות ברחבי האי, כמו Siloso (העולם התת ימי והמבצר הבריטי), Imbiah (מרכז האטרקציות) והחופים.


ניתן לרכוש "פס" יומי במחיר של SG$ 8 המעניק לכם אפשרות לעלות ולרדת מהאוטובוס כרצונכם, כולל כניסה לאי ויש להם גם "חבילות" מעניינות הכוללות כניסה לאטרקציות השונות במחירים טובים.

האוטובוס פועל כל יום, מתשע בבוקר עד 10:30 בערב ועובד על שני מסלולים: האחד עובר דרך המלונות המרכזיים לאורך Orchard Road ואילו השני אוסף נוסעים מ Raffles Hotel, גלגל הענק, Suntec City ו Marina Bay Sands.

למידע נוסף על השירות הזה : לוח הזמנים

"חבילות" אטרקטיביות ללקוחות ה Sentosa Rider

על האי עצמו ניתן לנוע בחופשיות, ללא תשלום נוסף, באמצעות שלושה קווי אוטובוס (כחול, צהוב ואדום) הנעים במסלולים מעגליים דרך האטרקציות המרכזיות, או Beach Trams שהם מעין אוטובוס-רכבת פתוח (משהו כמו "רכבת הילדים" בפארק) הנוסעים לאורך החופים.

אמצעי התחבורה על האי פועלים כל יום, משעות הבוקר ועד חצות ומומלץ להוריד/להדפיס את המפה הזאת, המפרטת את מסלול הנסיעה של כל קו ושעות הפעילות שלו.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה