יום חמישי, 3 בפברואר 2011

17) תיאטרון Victoria Theatre והאובליסק של המרקיז Dalhousie

Victoria Theatre and Concert Hall הינו קומפלקס הכולל, כפי שמעיד שמו, אולם תיאטרון ואולם קונצרטים וביניהם מגדל שעון, המהווה את אחד מהמבנים הבולטים בחלק זה של סינגפור.

המבנה השמאלי מבין השניים (המאכלס כיום את תיאטרון Victoria Theatre) נבנה בין השנים 1855 ו 1862 ושימש כבית העירייה הראשון של סינגפור הצעירה. הוא משלב כמה סגנונות ארכיטקטוניים אשר רווחו באותה תקופה, כמו ויקטוריאני ונאו-קלאסי, בשילוב עם מקטעים של "סיתות גס" וחלונות איטלקיים, מה שמעניק לו מראה מיוחד מעט.

מאוחר יותר, בתחילת המאה העשרים, נוסף המבנה הימני, אשר הוקם לראשונה כאולם הנצחה לזכרה של המלכה ויקטוריה, שנפטרה כמה שנים קודם לכן ובשנת 1906 התווסף מגדל השעון.


בגן שבחזית המבנים עומד פסלו של "סר ראפלז" אשר הוצב כאן בשנת 1919, לציון 100 שנים לנחיתת הבריטים בסינגפור ואילו בכניסה לגן הפונה לנהר סינגפור עומד אובליסק קטן שהוקם כאן בשנת 1850 לציון ביקורו השני בסינגפור של המרקיז Marquis of Dalhousie, אשר היה המושל הבריטי של הודו באותם ימים.

לפרטים נוספים על אולם הקונצרטים, כולל תמונות היסטוריות, בקרו באתר שלהם

איך מגיעים ולאן ממשיכים ? ראו המוזיאון לתרבויות אסיה ו/או Raffles' Landing Site (המבנים נמצאים ממש מול "המוזיאון לתרבויות אסיה", מצידה השני של סמטת Empress Place)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה