יום חמישי, 3 בפברואר 2011

73) Changi Village : אווירה של "כפר", אוכל טוב וחוף יפה

Changi Village אינו נמצא על המפה של מרבית המטיילים לסינגפור וחבל... אפשר להעביר כאן כמה שעות בכיף, ליהנות מארוחה טובה, חוף ים יפה, הליכה רגלית נופית לאורך הטיילת החדשה ולשלב את הביקור במקום עם טיול באי Pulau Ubin או עם פארקי השעשועים ב Pasir Ris (אם כי זה עלול להיות לחוץ מעט מבחינת זמן...).

מרכז "הכפר" שוכן בסמוך לפינת הרחובות Changi Village Road ו Lorong Bekukong, שם נמצאת התחנה הסופית של קו האוטובוס ומרכז המסעדות של Changi Village, אם כי מרבית הפעילות מתרחשת דווקא מעברו השני של Changi Village Road, בדיוק ממול, שם יש כמה וכמה בתי קפה ומסעדות המציעים ישיבה בחוץ, כולל את Jacob's הפופולארי.

3 – 2 דקות הליכה על Lorong Bekukong תבאנה אתכם אל המזח ממנו יוצאות הסירות לאי Pulau Ubin הסמוך (נקרא Changi Point Ferry Terminal), מכאן גם מתחיל ה Boardwalk – דק עץ ארוך היוצר מעין טיילת "תלויה" באורך של מעט יותר מקילומטר, אשר מתפתלת לאורך החוף וחולפת על פני נופים מקסימים.


איך מגיעים ? מתחנת הרכבת MRT-Tanah Merah אפשר לקחת את אוטובוס מס' 2 (מהתחנה שליד יציאה B) וממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת הרכבת MRT-Tampiens אפשר לקחת את אוטובוס מס' 29. יורדים בתחנה הסופית, הנקראת Changi Village Terminal.

לאן ממשיכים ? אם יש זמן, אפשר להמשיך לאי Pulau Ubin הסמוך, אם כי הייתי ממליץ להקדיש לו יום שלם, מהבוקר עד הערב.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה