יום חמישי, 3 בפברואר 2011

9) מקדש Tan Si Chong Su Temple

המקדש המקסים הזה כמעט "מתחבא" על הפינה של Merchant Road ו Magazine Road. הוא נבנה בין 1876 ו 1878 על ידי בני שבט Tan שהיגרו לכאן מדרומה של סין וצפה בזמנו ישירות לנהר, מה שהעניק לו "פנג שווי" טוב...

בדומה למקדשים אחרים בדרומה של סין, תוכלו לראות גם כאן מגוון עשיר של עבודות יד אמנותיות המקשטות ומפארות את המקום, החל מעמודי גרניט מגולפים ומפוסלים עם דרקונים, דרך אריות אבן, מנורות סיניות ססגוניות בגוני אדום וזהב ושלל דמויות מיתולוגיות מחרסינה, המעטרות את גג המקדש...

איך להגיע ? מתחנת MRT-Clarke Quay יוצאים לטיילת שלאורך נהר סינגפור, פונים שמאלה, מבלי לחצות לגדה שממול והולכים במעלה הזרם (כשהנהר מימינכם). לאחר שחולפים על פני Riverside Point, פונים שמאלה וחוצים את המדשאה הגדולה, ישר ל Merchant Road ולמקדש (סה"כ 10 – 5 דקות הליכה).

אם הגעתם מ Clarke Quay עצמו או מאחד האתרים על גדתו השנייה של הנהר, הכי טוב לחצות על הגשר להולכי רגל Ord Bridge (שם יש גם "תחנה" של הסירות המשייטות לאורכו של הנהר).

לאן ממשיכים ? Clarke Quay ו Riverside Point נמצאים ממש במרחק קצר הליכה קצר מהמקדש, אך גם Robertson Quay אינו רחוק במיוחד.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה