יום חמישי, 3 בפברואר 2011

13) טיילת Esplanade Park ומגרש Padang

הטיילת-פארק המקסימה לאורך חלקו התחתון של נהר סינגפור, ממש לפני השפך, מספקת מפלט מוצל ונעים מהחום המשווני הדביק של סינגפור... חוץ ממדשאות מטופחות ועצים טרופיים המטילים צל קריר, אפשר לעבור מכאן כשהולכים מהמוזיאון לתרבויות אסיה והאתרים שבסביבתו אל מרכז התרבות של סינגפור ואזור Marina Square ו"על הדרך" לבקר בכמה אנדרטאות ומונומנטים הנמצאים בפארק ושופכים אור על אירועים מרכזיים בתולדותיה של העיר.

האנדרטה לזכרו של Lim bo Seng מנציחה את אחד מגיבוריה של סינגפור בזמן מלחמת העולם ה II : סיני בן המעמד הגבוה שפעל באומץ נגד הכיבוש היפאני והוצא להורג בעינויים. הלאה משם עומד ה Cenotaph המנציח את בני סינגפור והחיילים הבריטיים שנפלו בשתי מלחמות העולם ובקצהו של הפארק ניצבת מזרקה ויקטוריאנית מעוטרת המוקדשת לזכרו של Tan Kim Seng: פילנתרופ סיני בן המאה ה-19 אשר תרם רבות ליסוד מערכת המים הציבורית בעיר.

איך מגיעים ? אפשר להיכנס לפארק מ Fullerton Road : ממש מול האובליסק של Marquis of Dalhousie (בסמוך לתיאטרון ויקטוריה והמוזיאון לתרבויות אסיה) ואפשר גם להיכנס אליו מ"מרכז התרבות של סינגפור" (Esplanade – Theatres) דרך מעבר הולכי רגל המתחיל מקו המים, מאחורי המרכז, עובר מתחת לכביש ומגיע לפארק.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה