יום חמישי, 3 בפברואר 2011

14) בניין בית המשפט העליון - Old Supreme Court building

המבנה המרשים בו שכן בעבר בית המשפט העליון של סינגפור (Old Supreme Court building) הוא המבנה הקלאסי האחרון ואולי היפה ביותר, שנבנה בעיר בעת השלטון הקולוניאלי...

הבניין, אשר תוכנן על ידי הארכיטקט Frank Dorrington Ward ובנייתו הושלמה לקראת סוף שנות השלושים, משלב אלמנטים קלאסיים כמו עמודים קורינתיים וגמלון ובחללים הפנימיים הגדולים ניתן לראות ציורי קיר של אמנים איטלקיים ובעיקר של
Rudolfo Nolli.

נכון לשעת הכתיבה, סגור המבנה לרגל עבודות שימור ושחזור, לקראת הפיכתו ל"גלריית האמנות הלאומית של סינגפור" (The National Art Gallery). ייתכן כי עד שתבקרו בסינגפור הוא כבר ייפתח לקהל, אך גם אם לא, עדיין שווה לראות אותו מבחוץ.

איך מגיעים ? מתחנת MRT-City Hall : מיציאה B שמאלה ל North Bridge Road, שוב שמאלה ל Coleman וימינה ל St. Andrew Road, עד שתראו את הבניין מימינכם.

מנהר סינגפור (המוזיאון לתרבויות אסיה ו"אתר הנחיתה של ראפלז") : עולים לאורך סמטת Old Parliament Lane (דקה – שתיים) עד הצומת של Parliament Lane ו St. Andrews, שם תראו את המבנה משמאלכם.

לאן ממשיכים מכאן ? המבנה ההיסטורי של עיריית סינגפור : The City Hall of Singapore, בית האמנויות בבניין הפרלמנט הישן (The Arts House at the Old Parliament), תיאטרון Victoria Theatre והאובליסק של Marquis of Dalhousie, המוזיאון לתרבויות אסיה, אתר הנחיתה של סר ראפלז (Raffles' Landing Site), קתדרלת St. Andrew's Cathedral, הכנסייה הארמנית, מוזיאון מכבי האש, מוזיאון הבולים של סינגפור Singapore Philatelic Museum ומוזיאון תרבות הפרנאקאן (Peranakan Museum)


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה