יום חמישי, 3 בפברואר 2011

28) מלון Raffles Hotel הקלאסי והמוזיאון שלו

ה"ראפלז" האריסטוקרטי תופס מקום של כבוד במועדון האקסקלוסיבי של המלונות הקלאסיים ביותר בעולם, לצדם של אייקונים כמו ה"פנינסולה" בהונג קונג, "וולדורף אסטוריה" בניו יורק ו Savoy הלונדוני וכדאי לבקר בו, גם אם אינכם מתכוונים ללון כאן ולו בשביל לחוש את האלגנטיות שאפיינה את ימי הזוהר של הקולוניאליזם הבריטי בדרום-מזרח אסיה.

"הגבירה הזקנה" (The grand old dame), כפי שמכונה המלון מידי פעם, החל את דרכו כבית הארחה צנוע בן עשרה חדרים ב 1887, אך במרוצת השנים נוספו לו עוד אגפים, כמו הבניין הרנסאנסי המרשים בו שוכן חלקו המרכזי של המלון, ובתחילת המאה העשרים הוא כבר נחשב לסמל של עושר ויוקרה וזכה לשכן בין כתליו אורחים רמי מעלה כמו רודיוארד קיפלינג, סומרסט מוהאם, צ'רלי צ'פלין, אליזבת טיילור, מלכת אנגליה, מייקל ג'קסון ועוד רבים וטובים...


בקומה השלישית של ה Raffles Shopping Arcade (ליד הכניסה למלון מ North Bridge Road), ישנו מוזיאון קטן לתולדות המלון וכדאי מאוד לבקר בו (פתוח כל יום בשעות 19 – 10 והכניסה חופשית)

עוד אטרקציות כוללות את "ארוחת התה האנגלית", המוגשת בשעות אחר הצהריים ב Tiffin Room המהודר, ונחשבת לדבר הכי אלגנטי בסינגפור ואת הברים המהודרים של המלון, הלא הם Bar & Billiard Room בו, לפי המסורת, ניצוד הטיגריס האחרון בסינגפור ו Long Bar, בו הומצא הקוקטייל הידוע " סינגפור סלינג"

איך מגיעים ? מתחנת הרכבת התחתית MRT-City Hall פונים שמאלה ל Beach Road וכעבור 3 – 2 דקות הליכה רואים את הכניסה הראשית משמאל.

מרחוב Bras Basah Road (מוזיאון האמנות, המוזיאון הלאומי של סינגפור, תחנת MRT-Bras Basah ו"צ'יימז"): פונים שמאלה ל North Bridge Road וכמעט מיד רואים את הכניסה מימין

לאן ממשיכים ? מוזיאון הצעצועים (Mint Museum of Toys), מוזיאון האמנות, המוזיאון הלאומי של סינגפור, Bugis


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה