יום חמישי, 3 בפברואר 2011

27) Equinox – מסעדות וברים איכותיים הצופים אל סינגפור ממבט הציפור

בקומותיו ה 70 ו71 של מלון Swissôtel The Stamford שוכן "מתחם ה Equinox" בו נמצאים שלושה מסעדות וברים איכותיים, המציעים לסועדים את נופה עוצר הנשימה של העיר, הנשקף מחלונות הענק שלהם.

מסעדת Equinox, שהעניקה למתחם את שמו, נמצאת בקומה ה-70 ומגישה ארוחת צהריים בסגנון "מזנון-בופה" וארוחת תה אנגלית, המוגשת בשעות אחר הצהריים ושתיהן פופולאריות מאוד, הן בקרב תיירים והן בקרב תושבי סינגפור. ארוחת הערב כאן היא á la carte והסגנון הוא בינלאומי. New Asia Bar, בקומה ה-71, הוא המקום לקוקטיילים של אחר צהריים ושקיעה, כמו גם לבילוי אל תוך הלילה ואילו Jaan המהודרת, השוכנת אף היא בקומה ה-70, מגישה אוכל צרפתי מעודן באווירה אינטימית ואלגנטית.

לפרטים נוספים והזמנת מקום:

Equinox
New Asia Bar
JAAN

איך מגיעים? יציאה A של תחנת הרכבת התחתית MRT-City Hall נמצאת במרחק כמה פסיעות מהכניסה ללובי של Swissôtel The Stamford, ממנו תופסים מעלית לקומה ה-70 (המלון צמוד למרכז הקניות Raffles City).

לאן ממשיכים? אם עוד יהיה לכם כוח להמשיך לאן שהוא אחרי ארוחה דשנה וכמה דרינקים, רצוי שזה יהיה מקום שלא דורש יותר מידי מאמץ... אולי שיטוט נינוח וכוס תה במלון Raffles הקלאסי, או בילוי בין ערביים ב"צ'יימז"...


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה