יום חמישי, 3 בפברואר 2011

7) Clarke Quay – מסעדות טובות, חיי לילה ו"בנג'י הפוך"

Clarke Quay, האמצעי מבין שלושת הרציפים ההיסטוריים לאורכו של נהר סינגפור, שימש מעין נמל בימיה הראשונים של העיר, עת הנהר הקטן היווה את נתיב המסחר הראשי וסירותbumboat זריזות היו לוקחות ומביאות סחורות מספינות שעגנו בים, אל המחסנים אשר לאורכו.

בשנות התשעים עבר המקום שיפוץ ושחזור יסודי, מבני המחסנים הישנים נצבעו בצבעים עליזים והמתחם כולו הפך לאחד מאזורי האוכל והבילויים הטובים בסינגפור, עם מספר רב של מסעדות טובות, ברים, בתי קפה ואפילו כמה מועדוני לילה לא רעים בכלל... אחת החנויות הבולטות במתחם היא זו של Royal Selangor המלזית, הנחשבת לחברה המובילה בעולם למוצרי פיוטר (Pewter) והתצוגה כוללת תכשיטים, פסלונים וכלי בית דקורטיביים...

ממש בסמוך לרציף נמצא ה G-MAX, או מה שקוראים "בנג'י הפוך"... אם תהיתם פעם איך מרגישה אבן שנורית מרוגטקה ענקית, לכו על זה...

למידע נוסף: מידע על כל המסעדות, האטרקציות ומקומות הבילוי ב Clarke Quay

איך מגיעים : מתחנת MRT-Clarke Quay יוצאים לטיילת שלאורך נהר סינגפור, חוצים את Read Bridge (גשר להולכי רגל) ואתם שם.

מהמוזיאון לתרבויות אסיה, פסל ה Merlion ושאר האתרים בסביבת השפך של נהר סינגפור: הולכים במעלה הנהר (כשהוא משמאלכם) עד שתראו את המתחם מימינכם, או לוקחים את אחת מסירות ה Water Taxi.

מ Robertson Quay: הולכים במורד נהר סינגפור (הנהר מימינכם), עד שרואים את המתחם מצד שמאל, או לוקחים את אחת הסירות.


לאן ממשיכים ? מ Clarke Quay אפשר להמשיך לאתרים שמסביב לשפך של נהר סינגפור (המוזיאון לתרבויות אסיה, פסל Merlion, מרכז התרבות של סינגפור – Esplanade Theatre, בית הפרלמנט הישן והאתרים של "האזור הקולוניאלי") ואפשר גם להמשיך למקומות כמו Fort Canning Park, הכנסייה הארמנית והמוזיאונים (מוזיאון הבולים, Peranakan Museum ו"המוזיאון הלאומי"), או ל Robertson Quay.


כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ ©

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה